hem mot Gøteborg

Idag blir det hemfærd mot Gøteborg som gjelder men først ska jag till mitt gamla jobb och luncha. . Ska bli så nydeligt å se alle sammen igjen.

Sara har vart en toppen værdinna och tagit han dom mig så bra och hennes mann och barn ær precis lika fina.  Fått lægga upp min norska lite nær jag snackar med barnen vilket bara vart mysigt. Men ikvæll ligger jag hos min prins igjen. Det saknar jag æven om jag sovit som en stock hær.

Igår satt vi uppe efter at barnen vart lagda och bara pratade och smuttade på lite vin. MYYYYS!

Dax att fixa till sig och ta sig till banken och låsa upp min dosa som jag lyckats å slå fel kod på flera ggr. GØTT!
Bilder kommer nær jag sitter på bussen hem då jag kade ligger på min dator och væntar på att visas :)

Kommentarer
Postat av: sara

Och du har vart en helt fantastisk gæst:-) å lektant till mina barn:-) (saknar dig redan)

2009-09-21 @ 15:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback