Gissa om han är nöjd . . . ?



Nu är iallafall elektroniken i vardagsrummet klart.
Pojkvännen är mycket stolt med det han har shoppat ihop. Lika viktigt (om inte mer) är det för honom att ha de bästa och snyggaste inom bild och ljud som jag tycker det är att ha mina
pyssel projekt. Men nu tror jag att han är klar med alla inköp för en tid framöver.

platt TV

PS3 med trådlösa kontroller

Spel till PS3 x 2

Högtalare

Bas

någon grej som gör det möjlig att spela upp filmer och bla bla bla via PS3

Kommentarer
Postat av: Modesty

Gillar din förklaring på vad han har köpt... Har mina aningar om att han kanske inte skulle beskrivit det riktigt likadant... ;)

Kram!

Postat av: Anna-Lena

vi har alla åsikter. Lika som olika ;) Glad att han har köpt allt men kostnaden är vi lite oense om. Men va ska man säg. Män är män och de gillar sånna leksaker. ;)

2009-09-10 @ 18:21:43
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Crazy Mom

De e mammas gosse de ... ;o)

2009-09-11 @ 08:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback