Funna foton från förr

När jag städade hemma i mitt flickrum så hittade jag en gammal engångskamera i en låda som jag visste måste vart från den tiden jag jobbade på stena line för det var bara då jag var utan kamera en kort tid. Även om jag visste att bilderna inte skulle vara bra då det var 2 år sen detta var så beslöt jag mig å testa å framkalla. Fick fram några bilder fast de va inte så bra. Men de va lite nostalgi att se de igen. 2 år är ganska länge sen men de kändes som om de va igår. Så himal kul vi hade tillsammans på den båten.

Busiga men ändå seriösa.

Lagom kompott!

I butiken

Zilla med zeta och busungen

I Grenå fick vi gratis inträde till hajarna. Spännande!

I väntan på att båten skulle gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback