fram, tillbaka, fram tillbaka

Alldeles slut.

Frukost.
Utcheck.
Haft näsblod.
"Bakat" paj.
Kokat kaffe.
Dukat för 10p.
Delat upp tårtor.
Joggat mellan konferensrum fyllda med godis (och jag har sagt åt mig å inte ta öven om de vill att jag ska smaka) och receptionen.

Men dagen har gått så fantastiskt fort. mindre än en timme kvar sen är det 2 dygns ledigt för mig. Imorgon är det en ny vecka fylld med spännande händelser.

Måndag: Ledig, lunch med halmstadbo, visning på lägenhet
Tisdag: jobb
Onsdag: jobb, Micke på besök 1 natt
Torsdag: jobb
Fredag: jobb, MOOOOT OSLO!
Lördag: Oslo
Söndag: Oslo
Måndag veckan efter: fortfarande oslo och lunch med tjejorna på gamla jobbet - sen hem till Göteborg

Tanken var att jag skulle åka hem till sommarstaden Halmstad idag men en lägenhetsvisning blev flyttad till på måndag så får boka in en ny vistelse om 2 veckor. Får stanna kvar och scrappa lite med alla
foton jag har fått istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback