En bra helg men fina vänner


Foto: mikaela
jag på isbjörnen i Orsa

 Sliten efter mycket bilresande ( 17 timmar i bilen under 48 timmar) men det var denna helgen värd.  I och med att hlgen var kort så blev det inte lika mycke sömn som man vill ha när man är ledig men vi hade så himla mysigt i vår lägenhet i Stöten. Så mycket bilder som jag vll dela med mig av och det kommer. Vill egentligen bara lägga mig och sova men har vart utan datorn under 2 dygn och det är mycket som jag ska uppdatera mig i . Bloggar, mail och för att inte säg de 53 notifications som fanns på facebook! Hade kanske nästan vart bäst om jg tog med mig datorn så slapp jag spendera mina sista timmar av min fördelsedag med att sitta här. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback