8 km

gick en prommenad igår med Karin.
gick 8 km. "Det är inte så farligt" tänkte jag som inte hade en tanke på att jag faktiskt inte har tränat sen februari!

efter 4 km så tänker jag att vi har gått länge och att vi snart är framme. Frågar glatt hur långt det är kvar och hon säger att vi precis har paserat 4km . Oj oj oj . Bara å knata på. Som tur är har vi mycket att prata om så tiden rinner bara iväg men jag har ont i mina fötter som tusan. Var ensam hemma igår så firade turen med lite sushi och sen fyllde jag på vårt matföråd lite.

Börjar inte jobba förrän halv 3 idag. Ska ha ett möte sen e de 15mmar jobbet under 24 timmar.

Kommentarer
Postat av: Modesty

Fast sedan är du ledig i nästan 24 timmar!!!

/Chefen... ;)

Postat av: Anna-Lena

och det är det som är så bra med de här jobbet. Tycker man får ut så mycket av livet när man jobbet så :)tummen upp!

2009-09-03 @ 13:49:09
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Modesty

Mmmm... Det är inte alla som gillar att jobba på konstiga/udda tider men jag gillar det... Å andra sidan så är jag ju uppvuxen med det så jag kanske är liiiite partisk... ;)

2009-09-03 @ 17:50:38
URL: http://modesty006.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback