Snart är det nära

 

På denna strand/Beach resort ska vi befinna oss. Ska inte stanna här hela tiden men här är det jul och nyår iallfall. Sen är det 2 veckor som e lite ovissa i nyläget men mys ska det bli iallafall. Var på denna ön 2 ggr tidigare och sist så åt vi skaldjursbuffe som ägaren ordnade för bara oss.

3 veckor i underbara solen.

Tiden går så fort. Har pratat om att jag ska åka hit i 5 år men aldrig haft råd.

Nu ska jag äntligen få tillbringa min jul/nyår i härliga Filippinerna.

 

Älskar att fira jul i solen. Gjort det en 10 gånger tror jag om inte mer.

NJUTER!

 

2 månader och 4 dagar kvar
(2 månader och 5 dagar kvar egentligen för ska ner till Köpenhamn dagen innan för att mysa lite på hotellet där en vän jobbar
)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback