I Halmstad

Då var jag hemma i hemstaden Halmstad. Åkte inom systeryster igår och fick en jättefin present som jag bara måste skryta om här i bloggen sen. Hon är fantastisk den där systern.

Fick mig ett gott skratt sen med när jag fick träffa deras tillskott till familjen :)
Bus Elsa.


 Åkte sen efter ett tag hem till lillebror och hämtade upp honom för att sen åka till mammi som stod och lagade mat för fullt. Entricote till lillebror och kräftor till mig och henne. MUMMA!

Efter maten blir det en liten filmkväll. KING KONG. Aldrig sett hela filmen för jag har vart för snabb med att avfärda den men den var FANTASTISK! Fick kämpa med att inte lipa som vanligt när det kommer till filmer.

Dagen idag började tidigt. Fantastisk frukost och sen har vi vart och gått ute i Skedala runt ön. Jag ska vara hälsosam nu när jag ändå har tid till det när jag är med mamma. 4 dagar i mysHalmstad.

Tidig dag imorgon med. Upp tidigt för att köra mamma. De två kommande dagarna vet jag itne va som händer. Allt beror på ödet. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback