Hiss och diss

(klickbara)
Livet en något positivt.
Tittar ut genom hotellfönstret och ser gula, röda , bruna och röda löv.
Vackert. Hur kan man inte vilja bo i naturen? Kommer nog aldrig att bli en riktig storstadstjej. Men behöver bara bo nära skogen. Hittat ännu en lägehet som inte ka bli för dyr. Billig redan som det är nu. Hoppas på den .Visning om en vecka.

(klickbara)
Har inga problem med att visa känslor. Förutom när det kommer till att vara ledsen.

Har svårt att vara ledsen framför folk. Fösöke bara att vända det negativa till något positivt. Tycker det är pinsamt. Kommer ihåg på farmors begravning förra året. Kunde knappt gråta. Var bara tom.

Imorgon. . . har jag lovat att vara stark. Inga problem - utåt vill säg. Men det kommer att gå bra. Jag behöver inte oroa mig. Allt kommer att gå bra. Elle hur?


Kommentarer
Postat av: Crazy Mom

Det kommer det att bli det vet du!!! =) Krama Jossie från mig ... L*

2009-10-29 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback