helt slut

Vart mycket på jobbet idag. Det har vart sus i hjärnan hela dagen och förutom frullen så hann jag bara sitta ner (knappt) under fikan för en härlig tårtbit. Funderar på vad de ska bli för mat idag. Hungrig att jag tror jag tar en pizza men försöker låta bli mitt sug.

Inte bara det att det är Scanpackmässan här i Göteborg vilket gör att det knappt finns några rum kvar på något hotell. Sen har vi en konferans som kommer att bli spännande. Massa att göra vilket jag gillar.

"Tyvärr" är det inte jag som jobbar i helgen (ska fira prinsens fössedag) men hjälper till så mycket jag kan innan jag tar fri på fredag eftermiddag.

Börjar komma in i jobbet mer och mer även om jag gör lite missar då och då. Men trivs fint. Fina arbetskollegor vilket är viktigt för annars trivs man inte. Ser fram emot lite små kaos imorgon. Vet att vi kommer klara det!

Det blir som man tänker!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback