Härlanda tjärn



Jag ska börja med ett nyttigt liv igen.
Nu har det gått ett halv år sen jag tränade sist och min stackars kroppp har fått ta stryk. I och med att jag älskar mat så kan jag inte trappa ner på det utan jag måste börja röra på mig igen. Hade en liten start igår när jag och prinsen gick 5km vid Härlanda tjärn och sen matade fåglarna. Vi ska börja göra så slipper jag ha ångest oc låta det gå ut över honom:S

Imorgon ska jag påt igen. :) Måste så det e inte mycket snack om saken. Antar att man måste sluta dricka vin med vännerna men vet inte om det kommer att gå. Mysigt. Men så länge jag rör på mig mycket så spelar det ingen roll vad jag gör..

Nu Anna-Lena, NU börjar din nyttiga del av livet igen.
JEEEIJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback