haft uppe den här rutan hela dagen. . .

. . . men inget kommer ut genom fingrarna.

Kanske för att allt känns så bra just nu.
Lagt nervositeten i Halmstad vid sidan om tills slutet på månaden. Nu ska jag bara fortsätta fokusera på allt som är bra här i livet. Prinsen har vart en klippa somstöttat mig och de har hjälpt. Ringt varje dag för att kolla läget. Har fina kompisar med som får mig att tänka på annat. Men det har jag som sagt lagt bakom mig för ett tag.

Nu är det bara kärlek kärlek kärlek som gäller. Till allt och alla.

Men idag har de vart tomt här inne. Igår med.

När jag var hemmai veckan så sa pappa något:
-Är det verkligen någon som uppdaterar bloggarna så ofta som du??

Som jag?
Måste finns måååånga fler som uppdaterar än jag?

Eller?

Om jag nu gör det så mycket så spelar det ingen roll. MIN blogg ;)
MIN "dagbok". Älskar att skriva i den. Brukar titta tillbaka ibland för att se va fantastiskt mycket jag har vart med om sen jag startade den 14/4 2007 (ALLA HJÄRTANS DAG faktiskt nu när jag ser datumet). Vart med om mycket efter det datumen men även tidigare med så önskar att jag började mycket mycket tidigare faktiskt. . .

Men men ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback