Blogga som jobb!

 


Nu kan man faktiskt skaffa sig ett jobba som bloggare!

 Fantastiskt bra marknadsföring om detta blir en hitt!

Linda skugge ska upp till Stöten och utbilda 200 arbetare för nysatsning att de ska bli en bloggsåpa! Hur genialt som helst! Tycker att alla ni som inte har något jobb inför vintern och ärsugna på en skid/snowboardsäsong ska titta
hit!
Jag har gjort några säsonger i Stöten redan och önskar att detta hände under min tid. Därför vill jag nu uppmana alla andra att ta en titt. Jag har ändå suget att komma tillbaka så än så länge är 2 besök inplanerade denna säsongen.

Snön har redan lagt sig fint i Stöten. Brukar ha en vana att gå in och se i deras webcam för att kolla läget :)

Finns en liten artikel med Linda skugge som tycker att detta kan bli riktigt bra här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback