tillbaka till verkligheten

Då var man tillbaka på jobbet igen. Något dövare än vad jag brukar vara då jag har lock för båda öronen på grund av förkyldningen och en aning hängig. Tanken var å träna idag men får börja imorgon istället. Idag är sista dagen för att vara slapp.

När jag tittade ut genom fönstret imorse efter en strålande helg med solsken så såg jag att snön åter igen faller från himlen. Och ingen är gladare än Anna-Lena. . .
NOT!!!
Nu är jag trött på snön!
Nu är vi inne i mars.
Att man ska behöva svära. . .

Men vatusan.
Nu ska jag fortsätta jobba. På med leendet igen.

Kommentarer
Postat av: josephine

hur mår du? :)

Postat av: Madde

Krya på dig sötnos! :)

2009-03-02 @ 21:59:18
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback