ropa inte hej ännu!

Kläderna var fint framlagdda på prinsen sida av sängen (då han jobbade natt)
Hade mycket å göra igår. Jobbade mellan 8-18:30 for att sen åka till gymmet och kom hem 21:00

Jag skulle hinna packa, äta mat och duscha/platta håret. Helst allt på en timme i och med att jag tackat ja till att börja klockan 7 idag vilket betyder att jag skulle upp klockan 05:30.

Bara för att jag skulle få sova några minuter till la jag fram en klänning strumpbyxor och tänkte belöna mig med klackar till det i och med att det vart så fint väder nu i 2 veckor. Våren ha ju börjat komma och mitt humör har vart så bra att jag faktiskt trott att vinterdepritionen försvunnit. Men när jag får upp i morse så ser jag ut... VITT!
Blåst och massa, massa, MASSA snö i luften OCH  på marken...

Pust och stön.

Hoppas det är vår nere i landet ingenstans.
Här i Oslo har våren helt plötsligt försvunnit....

Kommentarer
Postat av: Mamma Annika

Vaknade till VITT här med!! 1 dm har kommit under natten men är nog redan på väg bort, hoppas jag =) Välkomna när ni kommer!

2009-03-27 @ 08:57:54
Postat av: Anna-Lena Svensson

men det var ju betryggande.... jag som har lagt ner vårjackan i väskan.... hoppades på att de skulel var abätte där och åg riktigt mycket fram emot sol. emn får glädja mig øver å träffa alla stället;)

Postat av: Anonym

Saknar dej! Ses snart va? :)

KRAM

2009-03-28 @ 17:45:04
Postat av: Madde

Det var jag som skrev här ovanför! :)

2009-03-29 @ 13:04:26
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback