rakat av håret?

oh maj gad!!

var ju hos frissan idag.
-Klipp av det nu annars ångrar jag mig igen, sa jag till henne

Pratat i nästan 2 år att jag funderar på att klippa av det. Velat men inte vågat. Efter många funderingar kände jag att det faktiskt var dax och testa det så att jag kan tänka på det. Nu har jag kortare än axellångt. Var väldigt nervös när jag insåg hur kort hon faktiskt klippte. Kortare än jag tänkt från början. Tyckte verkligen om det när jag var klar men nu när det blivit kväll så har jag insett att den stilen jag har nu inte passar till alla de kläder jag har! Hur i tusan ska jag klara detta?

Ska tvätta det imorgonoch fixa till det som jag vill ha det så får jag ta ännu en vurdering hur jag ska göra med håret. Det växer ju ut. Det är bara en cm ifrån att jag älskar frisyren. Glad att jag klippte mig  i ch med att jag tänkt på det så mycket och håret var så himla slitet. Men när jag ser på alla bilder med långt hår så kan jag inte låta bli att tänka...


"om jag bara toppat håret idag....."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback