onsdag 25 mars

Lagom hårt att jobba till 18:30

När man jobbar så sent och har lunch vid hav 12 glömmer man att man faktiskt måste ha med sig mat så man kan äta innan man ska hem.


Magen kurrade som en kuttrande duva när jag steg innanför dörren. Prinsen stod i köket och lagade mat.

Kycklingsallad stod på menyn och den avnjöts tacksamt. Ska jobba 8-18:30  imorgon med men den här gången får jag ta med mig någon som gör att man överlever kvällen:)


Träningen skippades då jag insåg att vi var ensamma hemma idag. Kombo 1 är i stan och kombo 2 är på konsert och sover borta.

Träningsvärken i benen gjorde mig påmind av Linnis ord igår när hon ringde och bad mig "passa" på mig själv eftersom jag tydligen inte gör det. Så tar de lugnt. Imorgon börjar träningen. Mitt
mål (i och med min "sjuka" i en månad är uppskjutet till den 9 maj när vi åker till kreta, men nu är det igång igen och jag älskar det. Under påsken blir de nog ganska lugnt i och med att vi ska söder över men kan ju faktiskt hitta på någon aktivt. Shoppa.. Gå från affär till affär. Då rör man sig.. och det kan man göra i timmar:) Eller hur Karin? Vi ska väl ses i Göteborg snart?


Stöten grand opening säsong 08/09
Efterfest:)

Kommentarer
Postat av: karin

klart vi ska ses <3



bara ring när du närmar dig!



puss puss

2009-03-26 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback