lördag 28 mars

Firade ju prinsens systers 20 års dag i lördag.

Hon har flyttat hemifrån tillsammans med sin härliga pojkvän och de va klar med fin fin "Hermanssontårta" som mamma Annika hade bakat. Fick träffa släkten på nytt vilket alltid är lika trevligt. Var sliten sen fredags kvällen/natten i Göteborg stad så erbjöd mig att köra då prinsen hade så ont i ryggen och så svärmor kunde få slinka ner några glas /flaska  vin.

Härlig presentöppning och längtar tills jag fyller 25 (någon viskade i mitt öra att det är en viktig ålder  - men jag tycker mest att jag blir gammal. Håller även tummarna att jag/vi har en lägenhet som gör att man kan bjuda hem folk/släkt)

Ganska tidigt hem för att se på film (Yes man med Jim Carry) men någon somnade efter en timme (JAG)



"förfesten" innan kalaset hos Phillis. Bjudna på mat:)





dessa bilder fick jag på mail av mamma Annika
Tackar, bockar och bugar för en super trevlig helg som vanligt. Tack för allt!

Kommentarer
Postat av: Mamma Annika

Hihihi, så nu är man på nätet igen ... L*

2009-03-31 @ 09:19:00
Postat av: Anna-Lena

fina måanniskor skall visas:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback