i Göteborg... eller i Oslo

När jag vaknade i morse befann jag mig i Oslo. Min första tanke var att jag var i Göteborg och ville springa upp och hjälpa till med frukost. Men ikke. Då var man tillbaka i vardagen igen och längtar tills om 3 veckor så man är tillbaka igen.

Haft en fantastisk helg. Trevlig fredag med massa prat.
Lördag fullt med aktiviteter. springande i stan, mässa för att hälsa på syster, titt på ny lägenet och tidigt i säng.
Söndagen var en slapp dag. Precis som vi önskade.

Tackar värdinnan för en fantastik helg. Ses snart igen:)



Kommentarer
Postat av: Gabs

tillbaka till miiiiiiig!

Postat av: Mamma Annika

Wiiiiii mitt hem ligger på nätet! Tack själv gumman det är alltid mysigt att få ha er nära! L*

2009-03-10 @ 08:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback