Hur kan man INTE älska detta livet/ön?



Idag är det gjort!
Semester till en av alla mina hem är bokade.
Kreta
Rethymno
Summer dream


Here we come!

Yasso!
Kan knappt vänta tills vi stiger av. En vecka i paradiset.
En vecka av minnen som kommer ploppa upp och
som jag år dela med mig till en av de jag håller av mest.

Kan det bli bättre?
Maten, kulturen, naturen, språket...

Nu när jag tänker efter får jag kanske slipa till min grekiska;)

Yasso!
Ti kanis?
Ella!


Hmm... de va som sagt snart 3 år sen... Va har jag mer lärt mig??

Ochi.

ena, dia, tria, tessera....?

Effaristo/poli


Åhhh. Tänk om jag får träffa alla mina busschaffisar!
Kommer nog börja gråta då.
Hoppas på att vårt plan är ett av de första som kommer så jag får springa ut och krama alla..
Undrar hur många det är som är kvar.

Måste träffa Mannolis.
och vågar man komma tillbaka till sin favorit Pizzeria?

Mycket som springer genom huvudet nu.

Minnen......









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback