Härliga minnen från helgen


Allt man planerar händer inte alltid men man ska ändå tänka tillbaka på bra saker. När jag tänker tillbaka på denna helgen tänker jag på massa fina saker. Vi begav oss mot
Tryvann igår för att någonstans där så skulle det finnas ett torn där man skulle kunna se över hela Oslo. Jag hade min bestämda mening att det inte låg vid Tryvann - prinsen menade att de va Tryvanntårnet, och min vanliga tur så hade han efte rmånga om och men rätt. Även om vi inte insåg att han hade rätt förrän det var försent hittade vi en mysig plats i Oslo som vi inte visste om . Ett mysigt café men fantastisk utsikt. Köpte oss lite kaffe och kaka och mös lite.



För att avnjuta mer utsikt åkte vi till andra sidan Oslo - till den lägenhet vi bodde från maj-oktober 2008. Uppe på ett berg med fantastisk utsikt och hade lite nostalgi. Även om helgen inte blev som vi planerade så fick vi tid å umgås och utträttat goda gärningar. Flick -  kombo är nu hemma så man kan ta hand om henne.



























Bottom line - jag är lycklig med dig

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det där såg riktigt mysigt ut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback