dåligt blodsocker? blodtryck?

Igår när jag tränade så kände jag ofta hur det svartnade för ögonen och att jag kände mig svimfärdig.

Nyss var jag på kurs. Stod snällt och lyssnade (på något som såklart vart intressant, Gääbbi - fick väldigt mycket klarhet i något som jag ofta frågar om) De sista minuterna så kände jag hur yrseln kom tillbaka och det började svartna för ögonen. Förstod ingenting för detta brukar ju ofta sker om man reser sig fort, men jag tänkte att detta brukar gå över så jag stod kvar och försökte koncentrera mig.

Efter en liten stund såg jag fortfarande ingenting - bara svart - och till sist började ljudet försvinna och står med ståfräs på armarna och halvskakar. Pinsamt och be om hjälp så jag försöker coolt luta mig lite mot väggen.

Nu sitter jag här och fattar ingenting. Fryser som in i bara den och försöker intala mig att jag inte har tid med sånt här för jag ska faktiskt träna. Svimmande jag nästan? Locket från öronen är nästan borta och susandet är nu borta.

En halvtimme kvar på jobbet. Det kanske blir bättre till klockan fem då - afrodance står på schemat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback