helt slut i kroppen

Jag är verkligen helt slut. Till och med svårt att skriva ordentligt.
Sätta på mascara idag vart inte det lättaste då armen darrade så mycket.
Men jag är duktig:)

I går var det boxning på träningsschemat. Jonas som har sjukt mycket mer muskler än vad jag har skulle vara min partner för den timmen. Visste att de skulle vara hårt att stå emot hans slag och det vart det. Men jag är inte den som klagar. Ju mer jag kan hålla emot ju mer ger det mig. Det var i alla fall den tanken jag gick in med i salen.

Började ganska så lätt med teknik och sen började timmen. Redan under uppvärmningen vart jag helt slut. Helt förstörd. Men det vart bara å köra på.

Jonas kan slå!
Ibland kunden jag inte stå emot så händerna bara for iväg när jag försökte blocka.  Efter halva timmen kommer tränaren fram och hotar stackars Jonas att om han slår hårdare kommer han att bli utslängd. Han skulle tänka på att det var en dam han slog på. Oj oj oj. Kunde ju sagt till själv men jag ville att Jonas skulle få ut någonting och eftersom det gav mig något att försöka hålla emot så klagade ju inte jag. Men lite manligt att vara rädd om det kvinnliga folket tyckte jag nog att det vart:)


Nu ska jag bara överleva denna dagen.
I eftermidag blir de antagligen skridskoåkning på Karl Johann med Nikki=)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad duktig du är syss. Stolt över dig för din storasyss bidrar inte något till släktens träning.



kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback