allt emot mig

jag vet... jag har precis läst en sjukt bok där man inte skal skylla motgångar på andra.
att man kan välja att bli lycklig.

Jag har verkligen tagit åt mig av den boken och ser det mesta som positivt även om de kan vara jobbigt. Förstår inte varför det finns människor som klagar på allt. Träffat många sånna men nu tar jag inte åt mig överhuvudtaget. Inte mitt problem om man alltid har en dålig dag.

Men nu har jag stått på ett problem som gör att jag itne vet hur jag ska handera utan att bli negativ eller irriterad.
Hur jag än vänder och vrider på det kan jag inte hitta något som gör att jag ska se de positivt eller lugna ner mig.

Min lön har inte kommit. Grunden till att jag inte har fått in den på mitt konto är för att de har satt in de på ett konto som jag inte har längre. Jag har aldrig fått lön på det kontot och jag har sagt att jag inte vill ha pengar på det. Det var ett misstag att jag gav det till dem och efter det har jag alltid fått pengar på min vanliga konto.

Nu är det så att jag har vart pank sen början på januari. Lånat och lånat pengar för att kunna leva i januari. Jag längtade verkligen jätte mycket till den 27e januari då jag skulle få den. Hyran måste betalas och mina räkningar i sverige måste betalas.

Men nu har jag inte fått den. Jag ska hem imorgon och måste ha pengar. Inte minst så har jag för en gångs skull ingen mer att låna av.

hatar att inte ha pengar.

Sen kan jag inte vara arg på min kontaktperson heller för hon är super duper snäll.. men hur i **********(!) gör man???
MÅSTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback