torsdag 26 februari

i helgen har vi kommit in i mars.
Våren närmar sig med storm steg... För alla utom för oss i Oslo.
Snön vill inte smälta.

Sitter i köket och blir uppassad med frukost. Fortfarande feber men inte lika farligt.
Behöver inte svettas och frysa om vartannat och falla ihop framför sängen för att jag är så yr.

Hoppas på att jag kan få komma till jobbet imorgon eller om det blir långhelg. Saknar mitt jobb faktiskt... eller inte mitt jobb men mina kollegor...

Nu ska de drickas te och äta min första riktiga "Måltid" på 1 ½ dygn. Inte sugen men man blir piggare sägs det.
Pussy cat dolls dansen blir det inte så mycket av idag. Det var det andra jg tänkte på (efter academic work middagen) som gjorde att jag inte ville bli sjuk.. men nästa torsdag, ok?

Kommentarer
Postat av: Syss

Skönt att höra att du är lite bättre, då är det på rätt väg.

Väntar fortfarande på en film på Pussy cat dollsdansen.

kram kram

Postat av: Anna-Lena

vi kan ju tänka på det iallafall syster. TÄNKA! hade vart kul om jag filmade när vi har sista lektionen.. så det faktiskt ser bra ut=) kan ju leka med tanken

2009-02-26 @ 14:25:01
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback