planer för vintern 2009/2010

mail fram och tillbaka för julen/nyår.
Saknar mina släktingar och ett av mina favoritland - Filippinerna.
Idag fick jag reda på pris och tid för flyg och skickade iväg det
 bekräftande mailet på att vi accepterade priserna. :)

Har längtat så mycket efter att fira jul med mamma å pappa eftersom
jag inte gjort det på 5 år. Går inte ens att beskriva glädjen i mig.

Har försökt att inte tänka på det så mycket att jag inte vart där på ett
tag men nu när vi bestämt att det ska bli en resa ner dit så går det
inte att hindra mina känslor. Päronen ska vara där i 5 veckor men vi får nöja
oss med 3 veckor  men bättre det än inget alls. Så glad över att veta att det
kommer hända och att jag har någon jag känner så mycket för kommer för att
dela detta med mig. Se en del av mig som han inte sett ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback