mini följer med mig vart jag än går

Så bra att den är så liten att den knappt känns när man har den på axeln.
Lydig som hon är håller hon sig även när vi slappar i soffan. Inte behöver hon ström inte. I vart fall inte på några timmar. gamlingen klarade sig inte utan en ledning i sig. 7 minuter batteritid (behöver jag ens tillägga att jag hade glapp i strömkontakten varje gång vi sågs höll jag andan och krysa fingrarna att de inte var glapp just då)

Men nu i helgen så kommer jag och prinsen vara ensamma hemma. Lite alone time som ska bli jätte mysigt då jag inte ens kommer ihåg när vi sågs själva sist. Kombo Jonas ska hem till Sverige och Nikkitchick ska vara barnvakt med Mariell och sover där.

So it´s just ju and me babe!
plus att jag ska hinna träffa vänner som kommer upp till oslo, träna och åka snowboard.
Så alone time... kanske inte


jag och älsklingstjejen



Nu kom du lite i skymundan Henrik. Men vi ses i helgen;)

Kommentarer
Postat av: Storasyss

Hejsvejs, Du är utmanad i min blogg.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback