min dag inomhus som sjukling



Sjuk, så himla sjuk.
SÅ SJUKT UTTRÅKAD!

 Ensam igen. Lämnad helt ensam nu när prinsen dragit till jobbet.
Orkar inte göra så mycket annat än å sova men hur kul är det?
Syster drar på kryssning, mamma är i Turkiet, pappa spelar golf.

Nu har vi suttit och planerat Kreta vecka 20 så nu har jag något att se fram emot.
SKönt att kunna sitta upp i sin säng och se ut iallafall. Strålande solsken
och inte ett moln på himlen. Håller tummarna att jag är frist på lördag och att
det är fint väder så att vi kan vara ute och mysa. Kanske upptäcka Oslo lite mer?

Kommentarer
Postat av: Migge

jag tror nog du kan berätta det du skrev om igår :)

kommer du på jobb imorgon. så tomt här utan dig!

Postat av: Gabriella

ok nu är jag avslöjad... don't tell :)

2009-02-26 @ 15:48:02
URL: http://stjarnoga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback