dagarna närmar sig

snart är det "All hearts day"
Jag tycker denna dagen är sjukt överskattad.
Presentar och dyligt tycker jag är onödigt bara för att det skulle vara en speciell dag.
Bara för att jag tycker detta behøver detta inte betyda att jag inta kommer gøra något speciellt denna dagen før det ska vi. Det ska vara en VI dag. Det blir inte så mycket VI dagar när man bor tillsammans med vänner. Då blir det en VI dag tillsammans med dem oftas.

Jag har nu kommit på vad som skall ske på dagen :)
Något han älskar och jag jag lärt mig att älska nästan lika mycket.

På kvällen har han lite planer för oss.
Längtar jätte mycket . . . We-day



Kommentarer
Postat av: Anna

tycker med den dagen är sjukt överskattad!bara ett kommersiellt jippo...:)



ni ser verkligen ut att trivas där uppe bland norrmännen:)



Vi ska upp till halmstad till syster och fira Linneas födelsedag första helgen i mars, så det är nästa gång...kanske blir en vända upp till gbg samma helg...vi får se hur mkt tid det blir???

man hade varit kul om vi kunde få ihop det med ngn date...ja visst var det, känns så sjukt längesen dock...

kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback