cravings



I morse fick jag ner 2 ägg. När jag skulle börja på mackorna jag älngtat efter var det bara att spotta ut för jag kunde inte äta det. Som jag hade längtat efter att äta mackor med apelsinmarmelad och ost. Min nya favorit.

Det enda jag kunde tänka på var dessa chips. Så då åkte jag och min prins förbi en affär och köpte det. Orkade inte så mycket men har iallafall något mer i magen. Fick ner en 1/4 dels pizza med...

Status:
Fortfarande feber. Tar tempen varje timme för att se om febern går ner. Den ligger fortfarande på 38.5 och jag har legat i sängen nästan hela dagen. Tur att man kan ladda ner serier för annars hadde jag klättrat på väggarna...

Kommentarer
Postat av: Gabriella

men söt du är då! :)

krya på dig så ses vi på måndag då. bättre att friskna till imorgon än att komma på jobbet och sen ligga hela helgen.

vi ska hitta på bus då!

fast du ska inget säga. du har ju också andra planer. det är ju inte direkt smart att försöka övertala mig att stanna när du själv tänker på annat...

klem på dig!

2009-02-26 @ 23:21:04
Postat av: Gabriella

du som sitter med fast anställning nu, ska inte fara nånstans alls! där med basta!

2009-02-27 @ 11:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback