Bus mons is back


Innan vi åker hem till Oslo så har de blivit lite mys med Mons. Sjukt hårig och allergin blir inte bättre.

Men förhoppningsvis så försvinner den när jag kommer till Oslo.

Vi har ett tag pratat om att skaffa oss en katt när vi kommer tillbaka till Göteborg och skaffat oss en lägenhet. Länge vart jätte glad över att vi pratat om det. Nu har jag insett att det kanske inte är att välja och vraka över vilken katt vi ska ha. Vi ville ju ha en katt som inte har någon ägare. Sånna man kan hitta på katthem. Som blivit övergivna. Men vi måste ha en katt som inte gör att jag nyser så himla mycket. Kan inte bli kär i en katt och sen inse att jag inte klarar att leva med den.

Men de e långt kvar tills dess att vi måste tänka på det på allvar.

Nu drar vi till Oslo=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback