helgen v 50



Bild: Gamla kollegor från säsongerna i Stöten



om 5 dagar så sitter jag och prinsen i bilen upp mot Stöten.

GRAND OPENING!

Öppningshelgen förra året var toppen. Andra året idag de satsar på själva öppningshelgen och trotts att det inte är överdrivet mycket snö och alla backarna inte är öppna så betyder det att man kan hälsa på sina gamla kollegor.
Bytte bort min helg jag skulle jobbat så att jag kunde åka på den här resan. Dock missar jag torsdagen och nästan hela fredagen men fredag kväll och lördag och söndag blir det mycket och massa afterski.

Pirrar gött i magen när jag tänker på det.

To do innan fredag:
valla brädad.
packa så att det bara är att slänga in det i bilen när jag slutar på fredag och sätta gasen i botten.
tura inom systemet så att helgen klarar sig.
Ladda kamerabatteriet. Både systemkameran och partykameran.

Kan knappt vänta på att sätta på min min nya snowbpardoutfit och ställa mig på min älskade bräda coh bränna ner för backarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback