dax att slänga på sig festblåsan

Ska snart hem till Anna Linn och äta mat.
Det enda kravet hon hade vart att man kom snygg.

"Vi har suttit och degar i många helgen nu och jag tycker inte det är mer än rätt att vi faktiskt klär upp oss, dricker lite vin och går ut och myser på ett ställe. Det btyder att man TILL OCH MED ska sminka sig!"

Något i den stilen utbrast Linn och jag kan inte annat än å hålla med. Ska bli kul å klä upp sig lite. Testa lösögonfransarna som legat och väntat på det rätta tillfället.

Har hittat ett mysigt ställe i Vasastan där de gör fantastisk Mojito och sugen på att ta en till där ikväll.

Frågan jag ställer mig just nu är. Vågar jag ta med mig min systemkamera eller ska jag ta med min "fest"kamera istället???


Kommentarer
Postat av: Modesty

Hmmm... Trångt & mycke folk = "fest"kameran... ;)

Postat av: Modesty

Hittade en kommentar på min blogg som är mycket bättre än den jag skrev!!! :)



http://modesty006.wordpress.com/2009/12/05/if-2/

2009-12-05 @ 22:23:57
URL: http://modesty006.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback