visningar i Oslo

Jag ska ju bli kvar i Oslo medans prisen åker hem för att studera.
Det kommer inte bli så länge här ensam utan honom men de ser ut som om det kan bli fram till december iallafall, coh då han vi hyr av ny kommer hem i augusti så är det lägenhetsvisningar som gäller för mig.

Varpå en i dag vid 11 , Nikki och prinsen följde med mig och ska på en vid halv 7 tilsammans med Linn Helen. Lite nervös men va tusan. Vill å gärna ha den lägenheten vi var på imorse. centralt och nära jobbet och ström samt internet är inkl i hyran. Perfekt.

Var ärli med att jag inte visste hur länge jag skulle stanna kvar i Oslo då de egentligen ville ha någon som ville stanna mer än ett år men de kändes ändå väldigt bra

Får e om jag får den eller inte. Lagom nervös i och med att den kändes perfekt för mig men kan ju inte hoppas för mycket och många borde vela ha den. Kommer få höra från de i veckan så håller tummarna


Nu ska jag in till stan för att träffa Linn Helen. Ned ligger nära mitt jobb så hoppas på att de också  e bra att jag har lite å välja mellan om jag inte får dne första...

*spännande*

2009-07-11 @ 17:04:40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback