Svanen är väl en symbol för kärlek?

SOLEN ÄR HÄR!

Skiner över Oslo. Lite rädd att den kommer försvinna tills imorgon när jag ska till jobbet men får kryssa fingrarna.
 
Börjar få lite ont i magen när jag tänker på att det är e runt en 3 veckor kvar tills jag blir boendes ensam. Vet att de kommer bli bra och det kommer va väldigt skönt i början men allt hade kanske vart lättare om jag bara fått ett jobb i Göteborg som jag vill.

Fast jag är en av de som har turen å trivas så bra på mitt jobb att jag kan stanna ett tag till. I vart fall tills jag hittar något.

Det är ju Filippinresan runt jul och sen kan de vara dax för en flytt hem om jag har tur.
Det är ju inte så långt kvar :)

ehm. . .4 månader utan varandra. . .

2009-07-14 @ 20:56:36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback