Semestertider - Halmstad

Befinner mig i skrivande stund i sommarstaden Halmstad.
 Mitt barndommshem/stad.


Lagom seg efter en kväll på måndagsklubben igår. Blev lagom hårt och dock lika sliten som om vi hade stannat länge och festat mer. Jag har besök av mina söta tjejer som jag jobbade med i Stöten. Alltid lika trevligt och super glad över att de finns i mitt liv. Synd bara att vi bor på olika ställen i Sverige men våra träffar då och då är underbara och de känns som om vi sågs bara igår.

Denna veckan har vi semester samtidigt och vi ska bli i Halland (varberg/Halmstad) fram tills på fredag för att sen åka upp til Göteborg. Pappa är en klippa som låter 4 tjejer bo här - trotts de 3 okuperade toaletterna så överlever han.

När alla kommer upp så ska vi käka frulle, köpa lite strandleksaker för att sen dra oss ner mot stranden.
Efter att legat å jäst så drar vi oss mot Varberg för att mysa lite hos prinsens pappa och Pingpong pop på "Majas vid Havet".  Mer är inte planerat men man vet ju inte med oss tjejer.
 

Vad som helst kan hända....
2009-06-23 @ 09:09:04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback