raininga cats and dogs

Förstår inte riktigt. Va händer?
Kanske inte skulle ropat "hej" när vi hade en sån fin sommarvecka i slutet på juni.  Idag när jag såg solen titta fram på morgonen så blev jag överlycklig och satt på mig kjol och gick utan jacka till jobbet överlycklig för att de verkade som om det faktiskt inte var över med sommaren. Men nu öser det ner igen. Himmeln har öppnat sig. Stackars Nikki som går hem. . .

Får hoppas på att de blir lite fint iallafall när mammisarna kommer till Oslo på besök. Viktigt att det är uppehåll bara så vi kan sightsinga lite. Annars har mamma tagit med sig en bag in box med vin som vi kan avnjuta på balkongen om de regnar.

Tills solen tittar fram får jag se tillbaka då vi hade fantastisk sol under semestern för inte så länge sen.

Foto:Lina
Grillning var dag i Varberg hos prinsens far med goda vänner.

Foto: Lina
Sol och bad i Varberg

2009-07-13 @ 19:42:01


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback