min gremlins

När jag var iväg med en kollega på jobbet på en tillställning för någon månad sen fick vi lära oss lite hur man tar olika människor och hur vi är själva. Det var då jag kom i kontakt med begreppet "Gremlin".

Gremlin är den lille rösten i huvudet vi har som gillar å göra tvärt emot va vi tycker och tänkter och har en tendens till å klanka ner på en själv. Alla har olika Gremlins. Några har en som alltid är sugen på godis/choklad/chips. Andra  Gremlins kanske tycker att man borde träna mer. Min gremlins är jätte jobbig och jag försöker att ignorera den.

Min Gremlin tycker aldrig att jag gör ett tillräckligt bra jobb och att jag alltid kan göra bättre.


Lite jobbigt nu då i och med mötet jag hade nu. Vill så gärna att det ska gå som jag vill. Vill så mycket att det nästan gö ont i mig.

Just i sånna här tillfällen önskar jag att jag kunde vara extra stark och ignorerade den lilla &%¤¤#"!"#¤%&§! Som han sitter och skrattar åt mig och säger att det inte alls gick bra och hon kommer ge det till den andra tjejen.

Under de 5 dagarna sen jag fick mailet så har jag planerat om mitt liv i huvudet och allt känns så självklart. Fst de ändå som skulle kunna sätta den planen i verk var ju bara ett ja på mötet.

Nu får jag vänta snällt till på fredag . . .

Tror jag ska gå å klubba ner idoit- Gremlinsen så länge!Lite jobbigt nu då i och med mötet jag hade nu. Vill så gärna att det ska gå som jag vill. Vill så mycket att det nästan gö ont i mig.

Just i sånna här tillfällen önskar jag att jag kunde vara extra stark och ignorerade den lilla &%¤¤#"!"#¤%&§! Som han sitter och skrattar åt mig och säger att det inte alls gick bra och hon kommer ge det till den andra tjejen.

Under de 5 dagarna sen jag fick mailet så har jag planerat om mitt liv i huvudet och allt känns så självklart. Fst de ändå som skulle kunna sätta den planen i verk var ju bara ett ja på mötet.

Nu får jag vänta snällt till på fredag . . .

Tror jag ska gå å klubba ner idoit- Gremlinsen så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback