måndagsklubben i halmstad


Jag har lite svårt å se i mail ordentlig märkte jag när vi skulle åka till Tylösand.

Jag trodde:
Kommer man innan kl 22:00 med en biljett så får man gå in 2 för 1.
dvs. 80.-/pers

I verkligheten:
De öppnar kl 22:00 och tar man med sig biljetten så betalar man fullpris dvs. 160.- första gången SEN är det 2 för 1 resten av säsongen.

Resluterade i att vi kom dit en halvtimme innan de öppnade så fick sitta å vänta utanför. Men de va ganska mysigt ändå.Drack lite öl och pratade. De hade gjort om lite sen jag var där sist. Nu har de ett extra dansgolv på övervåningen vilket resulterade i att det inte blev lika fullsmockat som de brukade vara där. Det blev en tidig kväll så vi tog sista bussen vid kl 01 hem. Skulle ju upp tidigt för att sol och bada i det svenska havet för första gången för de flesta.


2009-06-29 @ 09:05:02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback