lördag 4 juli




Stormen vi alla väntat på här i Oslo kom igår.
Så här bra väder som vi haft kan man inte ha om det inte kommer lite blixtar å åska på det. Helt riktigt. Vid 6 tiden igår hade vi suttit en stund i
frogner parken/vigelandsparken en bra stund och grillat och spelat boule. Svarta moln närmar sig och efter ett tag inser vi att det är dax å tänka på å gå därifrån. Vi hinner inte gå långt förrän vinden bli så stark att den flyttar på skyltar och blåser upp sand och man går där och halvblundar och halvspringer.

Snart kommer regnet.

Himlen öppnar sig och som tur var så hade jag precis kommit till perongen och hann hitta ett skydd och t-banan kom precis så de var bara för mig å hoppa in och åka hem. Strömmen gick en kort stund i större delen av Oslo. Prinsen ringde och ville höra att allt var bra.

ÅSKA
BLIXTAR


Jag ensam på tågstation förrutom några allkisar :S

1½ timme senare kommer jag äntligen hem. Svettig och genomvåt men sååå skönt att de entligen har blivit uppehåll igen coh regnbåden tittade fram

2009-07-04 @ 10:12:50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback