grillning x 2 = sommar

Två dagar i rad nu så har jag kommit hem och det har vart grillning på menyn. Suttit ute i solen och myst till grilloset.
Igår hade vi finbesök av en kompis från Göteborg som nu har flyttat hit. Gick och köpte en engångsgrill i affären på andra sidan vägen.
Idag så var tanken att jag skulle hälsa på en opererad vän/kollega men då gumman var så trött så vände hem och slängde fram grillen jag fått i sommarpresent från jobbet 2008.
Prinsen och jag grillade underbar entricot tillsammans med sallad och hemma gjort tsatsiki.


Denna sommaren kommer att fortsätta som den började. Grillning på uteplatsen! 2009-04-23 @ 21:22:07
Permalink Oslo Kommentarer (0) Trackbacks (0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback