från långt till kort hår . . .

Hade nästan glömt hur långt hår jag haft. Vant mig vid mitt korta hår och det har blivit en del av mig nu även om jag älskade mitt långa tjocka hår. Hade gått å tänkt på det så länge på om jag skulle våga klippa mig då jag alltid sett likadan ut i håret hela mitt liv. Funderat och vudrerat tillsammans med frisøren och tillslut så bad jag henne ta till saxen.

Kände att hjärtat stoppade för ettt tag för mitt hår var allt. Var man inte fin i håret kunde det bara gå åt ett håll.
Men blev riktigt nöjd och prinsens reaktion gjorde det ännu bättre. Såg nu en gammal bild med mitt långa hår. Fattade nog aldrig att de va så långt.


Kreta när jag jobbade som guide.


2009 i mars. Ny klippt.

2009-07-01 @ 13:04:17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback