från året som har gått


Sitter här och funderar. Man har för tusan de himla bra här i livet.
Trotts många kriser och brustna hjärtan har jag tagit mig igenom ganska mycket.

Funnit kärlek
vart reseledare
säsongat i fjällen 2 säsonger
testat på livet på en färja
börjat om från början med nya vänner i nya städer varje säsong

Nu bor jag i Oslo sen 1 år tillbaka.
Fått mig ett fast jobb och fina jobbarkompisar

Men längtan till Göteborg tog över så nu planeras det att studera till hösten i Sveriges andra största stad. Flytta hem och slippa säga hej då allt för ofta till alla när jag packar väskan och drar vidare till nästa äventyr.

Kan livet bli mer spännande än de som har vart!
Får se till å fixa det.

Inom snar framtid så nalkas återbesök på Kreta.
Inom ett år väntar besök på Filippinerna



 2009-04-23 @ 19:43:09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback