Fantastiskt!




Sådan mor sådan dotter heter det väl.

I dag innan lunch så damp mobilen i toaletten. Försökt med hjärt och lugnräddning hela dagen och tror kanske nu att det skal fungera. 4 timmar senare. Var lite orolig med det verkar kanske som om den är ok. Lagom galen var den för någon timme sen. Tycker för mycket om min mobil jag har nu så orkar inte byta ut den än. Har bara haft den i ett år än så länge. Blir lite besviken på mig själv bara. Men får avvänta lite och bara se efter om den börjat krångla. Får visa mer kärlek än vanligt.

Snart så slutar jag på jobbet för dagen och så ska jag hem för å packa lite. Imorgon bär det av till Göteborg.
Nervös som in i bomben kanske jag ska säg.
Kan ju inte längre planera mit tliv för det verkar som om det lever sitt egna liv. Galet men sant. Det som sker det sker och det är säkert för det bästa. Spännade tycker jag. Vet inte riktigt vad jag ska hoppas på. (Jag pratar lite i gåtor jag vet men vet ju inget själv än så . . . ja . . . vill man veta så tar jag de över telefon ;))
2009-07-20 @ 15:53:24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback