en sommar på kreta - värt miljoner ord!

Var på Kreta i maj och hälsade på gamla kollegor och sammarbetspartners.
Älskade de så mycket att jag ville ner i augusti igen. Beror mycket på hur det ser ut med jobbet om jag får ledigt. Hade ju planer om att åka hem så jag slapp ta semester men nu vet jag inte om jag får ledigt eller inte. Längtar så mycket efter den ön som var mitt hem under nästan 8 månader. Fortfarande mycket kvar å lära.
parachute - gött pirr i magen

Frankokastello - passa er. Det finns spöken

Kornas lake - jakten efter vattensköldpaddorna

Matala - härliga grottor från förr i tiden

Sist men inte minst! MANOLI!
Vem glömmer honom.
En av de mest underhållande männen jag träffat. Mån om vänner och sina gäster. Bjuder alltid på raki!

2009-07-13 @ 21:57:34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback