dubbeldejt i Oslo

Oskar och Lina gjorde oss äran och komma till Oslo för någon helg sen och besöka oss. Planen var å ta en lugn helg och bara sitta på balkongen och dricka lite vin och hyggesnacka.

Jag borde ha vetat bättre. Klart att de blev att vi mös på balkonen men de blev inte bara vin och de resulterade inte i att vi tog det lugnt men vi hade de fantastiskt trevligt.

Planer om att köpa lägenhet formades under denna helgen och drömmen var att vi skulle ha varsin lägenhet i det enorma huset på 57 lägenheter som håller på å renoveras i Göteborg. Nu har vi reserverat var sin och banker ska inom snar framtid kontaktas och i augusti skriver jag och prinsen på kontrakt. Vuxenlivet närmar sig och jag stampar otåligt då jag stått på samma plats ganska länge nu. En lägenhet som är MIN... VÅR! får göra vad vi vill och en riktigt bra investering. Att vi får nära vänner som grannar gör att de blir ännu bättre.



Ett galet par + ett galet par = underbart!

2009-07-13 @ 14:25:56

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback