carvings

Idag var det snabba bud. Efter jobbat vart det att ta sig hem. Där väntade prinsen som stod redo för att hjälpa till meg att trolla fram sushi.

Älskar denna mat. Var lite skeptisk när en föredetta vän introducerade mig i detta men måste erkänna att jag har blivit förälskad i denna matlagningskonst.

Efter sushin var det att försöka smälta maten (jag fick ju faktiskt ner 24 bitar!!!) och sen mata sig ner till gymmet för att cykla  lite innan Latino dansen.  Glad att jag faktiskt valde att gå en gång till för det känns bättre än sist.

Efter gymmet var det bara dax å ta sig hem för att göra både norska och svenska deklerationen som ska vara inne nu samtidigt som jag ska göra mat till jobbet imogon...


Är utmattad efter dagens bravader. Ska försöka sova för att orka med morgondagen som börjar med  nästan 10 timmars jobb och sen går över i grillning med min "norska" familj och sen pakning då vi på torsdag åker ner till Göteborg och A-ås
2009-04-28 @ 22:45:37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback