påskveckan

Underbara ferie.
Pirrar härligt i magen på mig.

Varför?

Jo.
Onsdag efter att Puffen har slutat jobba så kommer vi åka neråt i Sverige. Prinsen åker idag eftersom han fortfarande är sjukskriven på grund av
ryggen så man blir övergiven lite men då kan jag träna utan dåligt samvete efter jobbet i 2 dagar.

Kommer att vara borta till måndag nästa vecka och jobbar bara 2 dagar då för att sen ha semester och åka till Stöten för Grand Final (som kommer bli kung)

massa kul som är framför mig nu och jag bara längtar efter att uppleva detta.

Alla helgen fram till sista maj är inbokat och älskar å leva.

Den som gör mig nervös är mest va som händer när sommaren tar slut. Skola? Jobb? Boende?
Tillbaka till Göteborg och stadga mig och förhoppningsvis inte någon mer flytt på ett bra tag.

Lite rädd att de kommer bli att ta vatten över huvudet? Allt känns så tryggt nu även om jag kommer trivas med i Göteborg eftersom då slipper lämna de jag lär känna.

Nu är jag trött på å lämna folk jag lär känna. Kommer sakna allt för mycket.... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback