joggar på min kropp

Jag har ju vart duktig nog och anmält mig till Holmenkollen staffetten tillsammans med några andra här på jobbet. Igår var min första träning inför den. En kollega till mig som är gammal(?) sprinter höll i detta och måste erkänna att han visste va han gjorde.

Har inte kännt mig så sliten som jag gjort efter den träningen igår. Skulle ha en dejt med prinsen efteråt och gick som om jag skitit på mig. Kroppen orkade inte rätta till det och jag var för trött för å bry mig. Somnade som en stock efter att jag kom hem och idag är kroppen fortfarande lika sliten. Men en underbar slitenhet. Men måste erkänna att de känns som om jag hade alla 8 kollegor på min kropp igår när de joggade.

Tanken var att jag skulle träna idag med men måste nog erkänna att jag måste pausa kroppen lite.

Älskar å träna så mycket nu att jag kan tänka mig å göra det varje dag men måste nog inse att kroppen kommer å protestera. Får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback