i Strawtown under påsken

Underbart å vakna upp och se den blåa himmeln.

Älskar Halmstad och allt runt omkring på sommaren. Blir lite mycket hets när allla turister kommer så det är lite bra å njuta av den innan sommaren börjar på riktigt.Igår var det fantastiskt väder. Vi tog bilen och begav oss för å hämta upp Majki coh sen dra oss ner mot Båstad.

Mina tummar hölls för att Abbes pizzeria skulle vara öppet. Chansen var ganska liten visste jag i och med att de var långfredag. Sist när vi åkte ner på min födelsedag så höll de på å renovera så blev så himla besviken.

Min favvo pizzeria som jag alltid åt på när jag pluggade nere i Båstad. Men visst var det öppet igår. Ingen blev lycligare än jag. Tog en prommenad ner mot havet, förbi Peppes och sen tillbaka förbi Madison. Efter den långa prommenaden runt i Båstad i t-shirt så stannade vi på Abbes och käkade varsin pizza.

Underbart!

Påskmiddag blev kvällens aktivitet tillsammans med familjen. Somnade som en stock efter det. Det var slitsamt å var ute i solen så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback